Podmínky prodeje

Tento nákup se řídí níže uvedenými standardními prodejními podmínkami pro spotřebitelské nákupy zboží přes internet. Spotřebitelské nákupy přes internet se řídí zejména zákonem o smlouvách, zákonem o spotřebitelských nákupech, zákonem o marketingu, zákonem o právu na odstoupení od smlouvy a zákonem o elektronickém obchodování, přičemž tyto zákony poskytují spotřebiteli nezcizitelná práva. Zákony jsou k dispozici na www.lovdata.no .

Podmínky této smlouvy nelze chápat jako omezení zákonných práv, ale stanoví nejdůležitější práva a povinnosti stran v rámci obchodu. Prodejní podmínky byly vypracovány a doporučeny Norským úřadem pro ochranu spotřebitele.

1. Dohoda

Smlouva se skládá z těchto prodejních podmínek, informací uvedených v objednávkovém řešení a případně samostatně sjednaných podmínek. V případě rozporu mají přednost samostatně sjednaná ustanovení, pokud nejsou v rozporu s právními předpisy, od kterých se nelze odchýlit. Smlouva je navíc doplněna příslušnými ustanoveními norského práva.

2. Strany

Prodejce je

Název: Lcorp AS,
IČO: 928 702 456
Adresa: Tuenesvegen 7B, 6006 Ålesund, Norsko
E-mail: support@posterbox.no

Kupující je spotřebitel, který dokončí objednávku.

3. Cena

Uvedená cena zahrnuje všechny daně, poplatky a úhrady. Po objednání nevzniknou žádné další náklady bez předchozí dohody s kupujícím.

4. Uzavření smlouvy

Smlouva je závazná okamžikem odeslání objednávky kupujícím. Výjimka platí, pokud se v nabídce nebo objednávce vyskytují zjevné chyby v psaní, které druhá strana měla zjistit.

5. Platba

Prodávající může požadovat platbu při odeslání zboží. Při platbě kartou lze částku rezervovat při objednávce a odečíst ji při odeslání. U faktur je splatnost nejméně 14 dní od doručení. Kupující mladší 18 let nemohou platit fakturou.

6. Dodání

Dodání se považuje za uskutečněné okamžikem, kdy kupující nebo jím pověřený zástupce převezme zboží. Pokud není uvedena dodací lhůta, musí být zboží doručeno do 30 dnů od objednání.

7. Riziko pro produkt

Riziko přechází na kupujícího okamžikem dodání zboží v souladu s bodem 6.

8. Právo na odstoupení od smlouvy

Kupující má 14denní právo odstoupit od smlouvy ode dne následujícího po obdržení zboží. Právo odstoupení musí být oznámeno písemně před uplynutím lhůty. Vrácení zboží musí být provedeno do 14 dnů od oznámení. Náklady na vrácení hradí kupující, pokud není dohodnuto jinak.

Kupující si může věc prohlédnout, ale musí uhradit jakékoli snížení hodnoty, pokud její použití přesahuje běžnou kontrolu. Prodávající vrátí peníze nejpozději do 14 dnů od oznámení, ale může počkat, až věc obdrží zpět.

9. Zpoždění a nedodání

Pokud prodávající nedodá zboží dle dohody a není to chyba kupujícího, může kupující zadržet platbu, požadovat dodání, vypovědět smlouvu a/nebo požadovat náhradu škody. Reklamace by měly být uplatněny písemně.

Kupující může zrušit nákup, pokud není dodání provedeno v přiměřené dodatečné lhůtě, nebo pokud byla rozhodující smluvená dodací lhůta.

10. Vada produktu

Kupující musí inzerovat v přiměřené lhůtě, nejpozději však do dvou měsíců od zjištění vady. Absolutní lhůta je dva roky (pět let u zboží, které má vydržet podstatně déle).

Kupující může požadovat opravu nebo opětovné dodání, slevu z ceny, zrušení koupě, pokud vada není nevýznamná, a/nebo náhradu škody.

11. Neplnění ze strany kupujícího

Pokud kupující nezaplatí nebo nesplní jiné závazky, může prodávající zadržet zboží, požadovat platbu, zrušit smlouvu a/nebo požadovat náhradu škody.

Prodávající může kupujícímu účtovat skutečné náklady za nevyzvednuté zboží, nikoli však v případě, že je kupující mladší 18 let.

12. Záruka

Veškeré záruky jsou nad rámec zákonných práv kupujícího.

13. Osobní údaje

Za zpracování osobních údajů odpovídá prodávající. Informace jsou shromažďovány pouze za účelem plnění smlouvy. Informace nejsou předávány bez souhlasu kupujícího, pokud to není nezbytné nebo vyžadováno zákonem.

14. Řešení konfliktů

Reklamace se prodávajícímu podávají v přiměřené lhůtě. Pokud nelze dosáhnout dohody, může se kupující obrátit na Úřad pro ochranu spotřebitele na www.forbrukertilsynet.no nebo telefonicky na čísle 23 400 600.

V případě přeshraničních sporů lze použít portál Evropské komise pro vyřizování stížností: http://ec.europa.eu/odr